FAQ/OSS/Hjelp
Trenger du hjelp og forklaring anbefaler vi vår brukerhåndbok som kan leses online og lastes ned.
Under kan du lese svar på de mest vanlige spørsmålene, er det noe annet du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt.
Ofte stilte spørsmål:
Jeg vil ha brukernavn og passord
For å få brukernavn og passord må du være næringsdrivende innen bilbransjen.
Er du det, kan du registrere deg. Du får svar innen 24 timer.
Jeg får ikke logget inn
Sjekk at du har lagt inn rikltig brukernavn (din e-post adresse) og riktig passord, har du glemt passordet ditt kan dette tilbakestilles via valget glemt passord på innloggingssiden.
Jeg har glemt mitt passord
Har du glemt passordet ditt kan dette tilbakestilles via valget glemt passord på innloggingssiden.
Hvordan kan jeg betale?
Vi godtar kun bankoverførsel. Vi tar ikke imot kontanter, sjekk, remisser eller debet/kreditkort.
Betaling foretas til Autoringen as, konto 8398.10.69695, merket med bilens registreringsnummer/internnummer.
Jeg har ikke mottatt fakttura for bilen jeg har kjøpt
Last ned/Skriv ut faktura fra Min Side.
Jeg har ikke mottatt salgsmelding for bilen jeg har kjøpt
Vi benytter kun elektronisk overføring av bilen. dette skjer automatisk fra vår side.
Jeg ønsker transport
Du kan bestille frakt fra valget Transport under Min Side. Du står fritt til å hente bilen selv og benytte ditt eget transportbyrå.
Hvor kan jeg hente bilen
Det står hvor bilen er i bilens prospekt.
Når kan jeg hente bilen
Så snart alle betaling er iorden. Vi har åpent fra 08-16 mandag-fredag
Hva må jeg sørge for før jeg henter
At bilen er betalt og prøveskilt/henger. Alle biler er avregistrert via Autoreg eller på trafikkstasjon.
Har du akkurat betalt og innbetalingen ikke er registrert hos oss, må godkjent kvittering fremvises.
Salgsmelding
Vi sender elektronisk salgsmelding.